ÅH NEJ!!

Igår när jag lade upp bilderna på vagnen så försvann alla mina kort i kameran!! Alla bilder på magen, brorsans giftermål, sthlm, avskedsfesterna med jobbet. Åh, vad less jag blir, ALLT ÄR BORTA!!!


Idag ska jag som sagt ut till birsta en sväng, det känns som om jag vill handla en skötväska och verkligen göra färdigt nu ifall det blir snitt om ca 3 veckor. Vi måste ju köpa blöjor för guds skull! Hur konstigt låter inte det? Hmm... jag måste se över vad vi köpt för kläder oxå. Han måste ju ha nåt myspys från början när han är så liten.
Jag tror det blir en mörk bebis med bruna ögon... =)

Nä nu ska jag betala räkningarna sen ska jag nog klä på mig och åka. Undra om C vill följa med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0