Den gick inte mediamarkt!

Nope, tyvärr (eller YES! för min del) så ville inte datorn denna gång heller. I eftermiddag har den slagit av sig 2 ggr! Killen i återköpet lovade mig att detta skulle vara absolut sista ggn, hoppas det nu då. Men säkerligen kommer dom väl på en annan brilliant idé, som att dom ska ge mig en ny eller ngt. Nej du, den går jag inte på. Jag ska faktiskt ta och ringa konsumentverket imorgon innan jag åker dit och se så att jag har rätten på min sida att få tillbaka pengarna. Jag vill faktiskt inte ha en ny sån här dator. Även om det nu är bara min som är ett praktexemplar!
Jag har minsann sett på reklamen att på Elgiganten, jaa där får man ju nu en cykel på köpet!



Jag måste även ringa facket och höra om man får reduserad fackavgift och så måste jag ringa volvo och säga upp min försäkring (byta till aktsam). När jag ändå håller påså kan jag lika gärna ringa försäkringskassan då jag har några frågor om dittan å dattan.

Imorgon ska vi på 32-veckors kontrollen på MVC, ska bi intressant att se hur mycket magen har växt denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0