Föräldrautb. & UVI?

Idag är det min näst sista jobbdag. Det känns lite märkligt och overkligt faktiskt. Tror inte man fattar förrän bebben kommer att man faktiskt inte ska jobba på ett tag. Det ska i alla fall bli mycket skönt för ryggen att slippa stengolvet. Nu ska jag bara vila upp mig inför det som komma skall och fixa å dona här hemma.

Nu på morgonen har jag ringt MVC för att få komma och lämna ett prov för urinvägsinfektion. Jag tror inte att det är det för det känns inte som en UVI men inte vet jag. Det kanske är en lindrigare variant... allt konstigt kan man ju råka ut för som gravid. Det är i alla fall bra att få det uteslutet, så idag innan jobbet så ska jag på MVC för provtagning.

Jag ska ju dit en gång senare idag oxå, men då ska vi på föräldrautb. Spännande att se vilka som ska få bebis samtidigt. Skittråkigt att inte christian kan följa med men jag hoppas att han kan de andra gångerna. Annars så ska jag nog fråga min barnmorska om det går att klämma in oss i en annan grupp.

Första dagen på jobbet för christian idag. Han börjar kl 16 så jag tänkte skjutsa dit honom och samtidigt plocka upp annie som slutar 17 för att hon är så snäll att följa med mig ikväll på F.Utb .=)
Kanske fjantigt att inte vilja gå själv men jag vet ju inte om man måste vara 2? Eller om gruppen är jättestor... hmm, jag kan ju faktiskt fråga på mvc  när jag ska dit vad dom tycker.

jag har fortfarande ett ledande bud på tradera. Min tågbiljett ligger fortfarande på 1kr. Hoppas hoppas, jag får reda på imorgon kl 12 om den blir min. Så fort jag vet så ska jag boka hemresan oxå =)

Nu måste jag klä på mig.


Kommentarer
Postat av: Systeryster och Lovegos

Hahaha, tänk om de tror att Annie är den andra mamman till barnet! Ja, de kansek tror att ni är tillsammans! :) Hihihi!

2008-04-14 @ 09:52:07
URL: http://mrsmys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0