föräldrautbildning del 1

Nyligen hemkommen från MVC från mötet och det var rätt kul. Jag kände mig absolut yngst av alla. Det mesta hade man ju hört och läst men vi pratade en del om förväntningar, avslappning och smärtlindring. Vi fick även stå upp och presentera oss, så jag förklarade att C var på jobb och att jag tog med mig en kompis (så tyvärr syster så trodde ingen att hon min partner) men jag kände att jag har ju likaväl kunnat gått själv. Jag hoppas att C kan följa med nästa gång bara annars så går jag själv...

Nån hade nu börjat bjuda på min tågbiljett så jag bestämde mig för att bara lägga ett bud till annars så budar jag på en biljett på onsdag istället. Så slipper jag stressa imorgon efter jobbet.

På tal om jobbet så är det sista dagen imorgon, JIPPI!

Nu ska jag dricka fanta som christian köpt. MMMM =)

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0