godmorgon bloggen!

nu är klockan halv elva och jag har nyss vaknat för andra ggn. Runt sextiden brukar jag vakna och vara jättepigg så då klev jag upp och åt frukost, såg på tv och läste lite ur en bok. Sen vart jag trött igen så jag somnade om, helt lovely!
Idag tänkte jag åka och hälsa på hos annie en sväng, käka lunch med henne tror jag och prata lite skvaller.

I eftermiddag ska jag hjälpa hanna att packa för hon flyttar ju till sthlm nästa helg, tråkigt! Fast det är ju smidigt att hälsa på då jag har syster där nere. Jag håller faktiskt på att bjuda på en biljett på tradera nu så vinner jag så blir det sthlm på tisdag...

Jag hittade även en superfin babybjörn-bärsele som jag håller på att buda på. Jag som inte är riktigt hemma på tradera råkade bjuda över mig själv med 70 kr! Så jag höjde priset rejält. Hehe, men man lär sig av sina misstag och det är ju super om man kan göra klipp då och då =)

Nu, dags för påklädning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0