kvällsnytt

hej och hå så vad har hänt idag då?

Inte mycket, jag har ju jobbat och sen har jag hunnit sovit 2 omgångar oxå. jag är så trött så trött men jag ska passa på att vila nu för snart är det för sent. Jag har slarvat lite med järntabletterna oxå, kanske är det därför... eller så beror det helt enkelt på att jag är ju 2st nu för tiden *phust* 8-)

Jag vart så rastlös av allt detta sovande så ikväll medans jag väntade på att köttfärslimpan skulle bli klar så for jag ut på ikea en sväng, jag visste att annie jobbade hela dagen idag så jag for dit och snackde lite skit.
Medans jag ändå var i närheten av ett apotek så gick jag dit och köpte en ögonsalva till mina stackars ögon. Resultatet av "maskaran för allergiker" gick inte hem hos mina ögon, utan nu har jag snart kliat sönder huden runt ögonen så jag tänkte att jag måste få ett stopp på detta snarast, annars blir jag utan ögonlock om detta får fortgå. Jag kan tillägga att jag gått utan linser nu en tid bara för att inte göra det hela ännu värre.
Nej, jag måste helt enkelt inse fakta; jag får leva ett liv utan maskara =(




Det är ganska roligt att se hur besöksstatistiken sjunker rejält på helgerna men stiger på veckodagarna. Det betyder ju alltså att ni läsare sitter på era jobb och läser? Fyyyyy....! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0