ledig fredag

Så var denna dagen slut och imorgon är det jobb igen. Skönt att få det överstökat tycker jag så jag bara kan njuuuta av min ledighet innan jag kläcker ut bebisen. Hade solen skinit så hade ju snön varit borta vid det här laget och det varit vår för längesen.

Så vad har hänt idag då? Jo jag har varit ut till söråker och hälsat på mina morföräldrar och efter det har vi bara varit hemma nästan hela dagen. Christian har haft en kompis här så dom har grejat med datorerna och jag har sovit. Förvånande? Nää =)

Ikväll har jag och H varit på Dragons och tittat på första slutspels-matchen. Väldigt spännande. Vi hade dock oturen att hamna bredvid 2 gaphalsar som svår åt varandra (hejade på varsitt lag) över hela högra läktaren. Men det vart ju hemmavinst i alla fall =)
Sedan vart det en film innan H for hem....

nu blire sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0