Lördag

Idag har jag jobbat som valigt sen vart det en fika med Hanna på waynes. Det var ju aslängesedan jag var på ett fik. Sedan vart jag så sjukt trött så jag fick åka hem och sova en sväng. Det är meningen att vi skulle se på film ikväll så jag ska ta och ringa henne.
Christian är på fest idag hos sin kompis som nyhemkommen från Thailad. Tänk vad härligt att vara där en månad och få komma hem till våren, nicwé =)


För nu är det ju vår tycker jag, asfalten är ju sopad ;-)


Min dator verkar faktiskt hålla den här ggn.
Jag har verkligen skakat, ruskat, vänt den upp och ner bara för att se att den skulle slå av sig, men icke. Så kanske... Nu tycker jag att det är synd, för jag vill inte ha datorn längre. Men men, det är ju bara dag 2 sen hemkomsten, så vi får se.


Nu ska jag ringa hanna och höra om en eventuell middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0