Middagstider

Jag har nyss vaknat jag, var tungen at ta en tupplur när jag kom hem från jobbet. Morontidernapassamig nget bra då jag sover väldigt ålig på natten, hittar alrig en skön vilopositon. Ska bli sååå skönt att slippa tänka på jobbet nu framöver, jag har nu bara 5 arbetspass kvar =)

Christian, anna och  Ceasar var här en sväng idag på fika. Jag hann baka  2 sockerkakor innan dom kom för hemma är det tomt på godsaker. Ceasar har blivit stora killen nu och han springer omkring här alldeles själv och skriker "tita titta"och menar då förstås godsakera på bodet. Han fck smaka lite kaka och MMMM:ade för fullt hur gott det var =)

Nu ska jag å christian äta kött och pottis med knarellsås innan det bär av till förlossnngen, ja och då ska jag alltså inte föda i detta nu, utan vi ska ju som sagt på "studiebesök". Har hört att man får prova lustgas så jag ska göra det...om jag vågar! ;-)

Måste duka nu men återkomer om hur det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0