MVC-besök v.32+4

Idag var vi som sagt ill barnmorskan igen och mätte magen och kände efter hur beisen låg. Han har nu vänt sig med huvudet ner, rumpan under högra revbenen och armar och ben på vänster sida. Jag fick känna själv oxå =) Han hade inte fixerat sig ännu men jag hoppas att han gjör det snart så magen sjunker lite.
Annars så mätte magen nu 32 hela centimetrar och hjärtljuden låg på 145-150.


Idag fick jag även rätt mot mediamrkt och fck mina efetrlängtade pengar tillbaka. Ja fick tjata en hel del och är glad att jag inte gav mg.Han försökte med allt, ny dator, tillgodokvitto m.m, men jag hade läst på om min rätt på konsumtverkets hmsida så han hade inte så mycket val, annat än ge mig pnara tillbaks. Det var alltå en 4e person som hjälpte mig idag för han som hjälpte mig sist kom inte ens fram och hjälpte till även fast han känner igen mig. Nä, det där var alltså den första och sita gången jag hadlade på mediamarkt. Hoppas du hittar en ny dator sa killen innan jag gick.
Det gör jag säkerligen, tänkte jag å chrstian oh gick in på elgiganten ;-)

Ikväll har jag varit hos annie och andreas och spanat in deras nya lägenhet, det kommer att bli skitbra där när det väl är färdigt! Kul at renovera =)

Nu ska jag äta lite glass och bli ännu tjockare och sedan blir det sängen. Ska jobba öppningen imorgon eftersom vi ska påb esök på förlossningen. Ooooh scary...!

tack för idg!


Om det är massa stavfel idetta inlägg ä det ör att jag sitter ch skriver på den stationära datorn och den är ju kopplad till Tvn och jag som är halvblind ser tyvärr inte ända fram... ja.. så nu vet ;-) Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0