övertid

christian skulle ju sluta kl 18 idag så jag for dit och ställde mig på parkeringen till fem i sex men han kom aldrig så jag for på ikea en sväng. Då ringde han och sa att han skulle jobba övertid till kl 22! Vilken lång dag, jag hoppas verkligen att han får nånting att äta annars svälter han ju ihjäl!

På ikea så gjorde jag minsann ett fynd. Jag har länge letat efter ett nattygsbord men tycker att alla har varit så dyra och inte spec finamen idag på fyndet så stod den där, ett vitt nattygsbord för halva priset. Kanon! Nu har vi ju bara ett men det kanske dyker upp ett till, eller så får vi köpa till ord pris.

Annars så har jag hämtat babybjörnen idag på posten nu ska den bara tvättas för den kan ju vara full med basiller.

Det blev inget sthlm idag, nån bjöd över mig när jag jobbade, får se om jag åker imorgon istället. Det ska jag ta ställning till ikväll.

Nu blir det Vänner och sedan 2 avsnitt av DHW!! Som jag har längtat.

trevlig kväll framför TV:N =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0