Stockholm dag 2

Som sagt så vann jag biljetten ner till sthlm så jag har varit här sen torsdagkväll. Igår rännde jag, syster och Love runt i city och det blev en hel del shoppande.
Ett par skor till C, ett par brallor och en topp till mig. Syrran shoppade skor till sig själv och en mössa till Love (en fågel råkade bajsa på honom, haha), så det blev en likadan mössa som han hade på sig...

Till lunch blev det mamma-shushi, vilket var väldigt gott.
Jag tycker att det är lite läskigt att äta rå fisk men eftersom detta var utan rå fisk så slank det ner. Tyvärr är jag inte hemma på att käka med pinnar så jag fick ju äta med händerna jag och Love grisade med en banan. Gissa om tanten bredvid glodde på oss! 8-)

Nu ska jag strax iväg till solna centrum för att spatsera lite där idag. Kattis jobbar så det är Chrille och jag som är hemma med Love (snart bara chrille) men när syster har jobbat färdig så funderar vi på att åka in på skansen-akvariet. Kuligt! Hoppas att vi hinner.

Nä, måste nu klä på mig så jag hinner shoppa ngt innan syrran blir färdig! Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0