BVC-besök, ca 3 månader

Imorgon är det dags för de läskiga vaccinationssprutorna! Det är ju inte bara en spruta sigge ska få utan 2, en i varje lår minsann!. Hoppas det går bra och att han slipper få ont men jag förbereder mig på det värsta, att han skulle skrika 2 dagar i sträck eller nåt ;-)

Idag har inte hänt mer än en promenad bort till konsum. Sigge var trött och tjurig och skrek hela vägen till fyndlagret då han äntligen somnade så jag kunde handla i lugn och ro. Christian hade spelbesök av Fredrik så jag tänkte handla ingridienser till korvstoganoff, dvs en knorr-påse som man bara blandar ner korven i! Bra lättsamt men jag måste nog säga att hemmagjort korvstoganoff är godare.
Jag och sigge har även tvättat några maskiner med hans kläder, babybjörnen och bilbarnstolens klädsel, allt nerkräkt av sigge själv, det är som dom säger; rart med småbarn.

Nu har jag nyss kommit hem från mamma och pappa där jag hämtade min plånbok. Eftersom dom inte var hemma utan hos farmor och farfar så gjorde Sigge och jag ett stopp där och åt en glass innan vi for mot stan igen. Nu är det dags för lillens sista kvällsmål innan han ska sova för natten. Han har badat idag oxå så han är fin imorgon då han ska träffa doktorn. Hoppas allt går bra nudå! Hej så länge!


Poserar vant i matstolen där han nu kan sitta korta stunder


Hmm, vad är det här för rolig tidning?


Spännande...


Chokladpudding till efterrätt, Christian spanar in svärmors skål, är det mer i den??


Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0