Duktig kille!

Han har gjort det igen, sovit igenom heeela natten! Förstår ni hur skönt det är...? Igår var han lite kvällstjurig så vi tog honom i bärselen och gick en sväng, då somnade han. Men självklart så vaknade han igen när vi skulle ta av honom alla kläderna, suck. Så då var det bara att börja om igen.
Strax efter 23-tiden så somnade han och har nu sovit till 09 imorse! Han visade inte heller nån hunger när han vaknade men han fick äta ur ändå för det känns ju som om dom ska sprängas, tuttarna mina. Så nu ligger han och pratar med åsnorna, jag surfar lite och christian har precis gått. Han ska på en kurs idag och sedan köra så vi blir endel ensamma idag med, booring! Trodde vi skulle få umgås alla tre idag =(


Nu ska jag passa på att äta frukost innan han lessnat på mobilen. Hej svej!


 vad allvarsam man kan vara då


Igår var vi förresten och hälsade på världens sötaste "lilla" Arvid! Han sov så sött i sin säng och jag hoppas han är vaken nästa gång så man får provhålla honom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-11 @ 12:24:35
Postat av: Malin

Visst är det skönt när de äntligen börjar sova genom hela natten. Fast ibörjan när Evelina inte vaknade o skulle äta på natten, var jag tvungen att flera gånger kolla så hon andades, haha



Vad roligt att du varit ut för första gången på över ett år! Fast visst längtade man efter sin bebis hela tiden? Jag kan inte alls slappna av när inte hon är med. Men förhoppningsvis så blir det lättare då hon blivit lite större.



Vi kanske kan ta och ses ngt snart, ni får gärna komma o hälsa på hemma hos oss :-) (Ni har väl inte sett våran lgh än?)

2008-08-11 @ 12:31:46
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0