Födelsedagsplaner

På lördag fyller Christian år, hela 29 bast! Firar med släkt och vänner gör vi nog på söndag eftersom vi ska på dop på lördagen och på kvällen var christian sugen att festa. Jag sitter här och smider planer vad han kan tänkas få av mig och sigge... Jag har inte lust att köpa nån fjantig present utan jag har lust att göra något kul ihop istället. Jag har några ideer men jag måste nog kolla runt lite på internet innan jag kan bestämma något.

Nu ska jag iväg och gå på banken åt christian, sen ska jag åka både till birstA och EH. Ikväll ska jag iväg till mina kusiner på ljusparty så det är en del att göra idag. Skoj.
Jag och Sigge har även anmält oss på babysång så vi ska iväg och sjunga och fika med andra nyblivna mammor nästa vecka, det blir kul. Sigge tyckte då det var väldigt intressant med en massa bäbisar när vi var på föräldraträffen!

Nä nu har sigge kräkts ner sin dagens outfit, typiskt! Jaja, bara att byta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0