Fortfarande febrig

Lillen är fortfarande dålig. Han har varit trött och sovit nästan hela dagen idag, kollade tempen nyss och nu låg den på 39grader och han är fortfarande kokandes het. Han fick en alvedon och den här gången fick jag till det med rätt väg så nu stannade den där den skulle. Hoppas, hoppas han blir lite bättre nudå. Han lixom gnäller hela tiden.
Jag blev oxå lite halvkrasslig nu i eftermiddags, mår lixom illa och har en konstig huvudvärk. Även min syster har åkt på ett njurstensanfall så hon är inlagd på sjukan, det var plötsligt vad alla blev sjuka då.

Jag och Sigge har varit in en sväng i stan idag och lunchat med tant Annie. Vi pratade mest bäbisar, gravidproblem och vad kul det ska bli när Sigges blivande bästa kompis föds i november! Vi längtar som tokar!!
Sigge han sussade sött i vagnen under hela tiden vi var hemifrån, alltså 3 timmar! Han sov så gott i friska luften. Innan vi traskade hemåt igen så bjöd Annie och hennes arbetskompisar in oss på lite kladdkaka och kaffe. Jag som skulle sluta fika varje dag!

Nu ska jag nog lägga mig i sängen med plutten för jag har så jäkla ont i ryggen. Om det fanns något som hette restless ryggrad så är det nog det jag lider av. En konstant värk som ilar hela tiden! Jag måste verkligen besöka en sjukgymast så jag får bot på problemet - innan det är för sent!

Baj baj för ikväll!


Febrig liten plutt med sin favoritblomma






Allvarsam idag......



På väg mot stan

Kommentarer
Postat av: Malin o Evelina

Men stackars lilla Sigge som jär dålig! Hoppas han mår mkt bättre idag. De brukar säga att de kan få feber i ca två dagar efter vaccination.



Ang doppresent, så är det verkligen svårt att komma på ngt. Vi önskar ngt hon har användning av eller kommer att få användning av.

Ngt som jag kan komma på är bla: Mina första år pärm. (såg en på barnenshus) Presentkort, smykesskrin, ngt till hennes rum.

Ledsen om jag inte var till så stor nytta :-)

Vi ses på lördag. Kramar från oss

2008-08-27 @ 09:08:57
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej! vad stor han har blivit och så söt :)

Tråkigt att han blivit sjuk.

Engla har börjat dagis hon så vi är tillbaka i verkligheten vi :)

Är det bra annars med er då, kommit in i alla rutiner? kram

2008-08-27 @ 10:40:50
URL: http://carroedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0