Fullspäckad lördag

Sigge fortsätter att sova hela nätterna (peppar, peppar)och  det är sååå skönt att få sova... eller rättare sagt, det SKULLE  vara skönt att få sova på nätterna! Problemet är det att JAG KAN INTE SOMNA! Inatt låg jag vaken till 05 och vred och vände mig. Jag låg och funderade massor, mest på dopet, kan ju iof vara därför. Men vad störigt, när man väl får sova hela nätterna så går det inte... Jag måste verkligen vända på dygnet så jag blir trött tidigare på kvällen.
Igår satt jag och surfade runt på olika psalmer, tror jag ska ändra de jag valde, det gick lite för fort att välja och nu har jag hittat annat av intresse.


Idag har vi en del på schemat, vi ska nu klä på oss, eller jag och christian ska klä på oss. Sigge, han är redan påklädd och snygg, ligger i gymet och flaxar. Sedan tänkte vi bege oss till marknaden för att kika runt där innan det blir allt för mycket folk.
Kl 14 ska vi iväg och kolla radhus och i eftermiddag så ska vi på kalas. Christians kompis Christian fyller år. Grilla tror jag det stod på menyn, GOTT, längesen man åt grillat!

Igår var jag och Sigge till härnosand med min mor, min syster, och Sigges kusin. Det var meningen att syrran skulle köpa bil men tyvärr var den redan reserverad när vi kom fram. Så då blev det ett McDonaldsbesök och en titt på stan innan vi for hemöver igen.
När vi kommit till sundsvall så släppte jag av familjen hemma hos mamma  å pappa och for och hämtade christian som hade jobbat och for vidare till Östanbäck för att gratulera hans pappa som fyllde år. Där blev det ännu mera fika innan vi begav oss hemmöver igen. På vägen hem så stoppade vi i Kovland för att byta bil med mina föräldrar och titta lite på kusinen Arvid som nu är en hel vecka gammal. Knäppte superfina kort på honom som jag ska visa sedan.

Nu måste jag verkligen klä på mig. Adjöken på dig, hej!



Stirrar ut Laban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0