Hemlängtan!

Jag och Sigge har nyss vaknat, christian har åkt och jobbat.

Hur var kvällen igår då?Jodå, jag kände mig totalt lost ut bland alla dessa människor!! Om mitt huvud kunde snurra runt 360grader så hade det nog gjort det bara för att kunna se på allt och alla, jag har ju för guds skull inte sett så mycket folk på en och samma gång (i alla fall inte på ett år) så jag fick nog en smärre chock!
Jag drack inte alls speciellt  mycket och drack vatten på krogen för jag kände att jag ville absolut inte må dåligt idag (ifall sigge skulle vakna runt 05 tiden) och det gör jag inte heller =) 
 

Och vet ni vad det lustiga var? SIGGE SOV HELA NATTEN IGENOM!! Han somnade visserligen sent, runt 23 sedan sov han till 07 imorse, åt och somnade om till kl 10! Snacka om tur, så idag är jag riktigt utvilad....


Tyvärr var inte krogen alls som jag tänkt mig, jag längtade mest bara hem till min bebis heeela kvällen. Sammanfattningen blir att det var roligt men det kommer nog dröja ett bra tag till nästa gång. Då hade det varit kul att gå ut och ha christian med sig så det får bli när amningen är avslutad till hösten/vintern...


Nu måste jag verkligen pumpa ur mina jättemegabomber till bröst, för dom har inte blivit tömda sen igår kväll och det spänner som fasen! Sedan ska jag åka ut till kovland och tigga åt mig en grillning till middag , hehe.


Hej då från en nybytt Sigge och en nyfestad mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0