Trött!

Det är inte lätt att ha en sådan morgonpigg son, men det står jag ut med bara för att få lite egentid på kvällarna! Igår somnade Sigge runt niotiden, åt runt 01 somnade och åt igen runt 03.30 sen vaknade han pigg som en mört strax efter fem, då åt han lite till och jag la försiktigt ner honom i sin säng men självklart vaknade han och ville inte somna om utan leka. Jag har legat i sängen ett tag och försökt få honom att somna om men efter några misslyckade försök så gick vi upp. C ska ju jobba idag och jag vill inte väcka honom för tidigt! Själv somnade jag runt tio-elva tiden igår så jag ärju inte helt knäckt men jag tar en liten lur sedan när sigge vill sova igen.

Nu ska jag göra lite frukost, solstrolen själv leker i gymet. Idag ska jag höra mig för om någon skulle vilja gå en sväng till stan och kika på drakbåtarna, såg att det fanns langos oxå, I LOOVE LANGOS, så det kanske kan bli en sådan till lunch.

Happy Lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0