Bättre

Jag och Sigge har legat och snorat ikapp här hemma, därav den dåliga uppdateringen. Idag känner jag mig dock lite bättre men näsan är fortfarande röd och öm, aj aj.

Idag kl 13 så ska vi kolla in en ny lägenhet på Östermalm. Hoppas det kan vara något av intresse, jag är så less att leta nu, speciellt när man aldrig hittar något! Väldigt dåligt med treor är det oxå mest ettor och tvåor. Anmälde mig på en fyra på skönsmon (mitthem) och hyran var endast 5400:-, skitbra ju, hoppas vi får den! Man kan ju drömma i alla fall.

Imorgon ska sigge få sin andra dos av vaccinationen, hoppas det går lika bra som sist. Han är bara rosslig för tillfället men det gick bra ändå sa dom på BVC, ja det märker vi ju imorgon.

Nu ska jag leka lite med Sigge och sedan klä på mig. Ffter vi tittat på lägenhetetn så kanske vi tittar in på kyrkis en sväng, om jag orkar, annars åker vi hem och vilar och leker istället, hej svej!



öö-ä

Kommentarer
Postat av: nea

har ni varit sjuka?..stackare!..därför det inet har blivit någon uppdatering!..

Har ni fått till någon mysig julstämning än?..jag ÄLSKAR Julen..Jamie också tror jag haha..

Ha det bra!

Hälsa lille Siggekillen..

Kraam

2008-12-03 @ 14:31:05
URL: http://www.bebis.panatat.se
Postat av: vickan

såg inlägget så sent men kanske nästa vecka =) har ju ditt nummer nu!!!

2008-12-03 @ 15:01:35
Postat av: Malin

Hoppas det gick bra på lägenhetsvisningen.

Håller tummarna för att det går bra för Sigge att vaccineras imorgon :-D

2008-12-03 @ 20:10:09
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller tummarna att visningen gick bra!=) Skönt att ni mår bättre. Lust o ses nåt nån dag!? Kramkram

2008-12-03 @ 21:35:34
URL: http://jennyfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0