Bilder från födelsedagsfirandet:


Lekstuga i vardagsrummet


Blivande doktor??


Elicia kollar TV


Arvid med mamma


En busig Love



Lykke gör V-tecknet för det roliga kalaset


Såpbubbel-time i köket


Spännande!


Vad händer här då?






Ikväll gick det hyffsat smidigt att få barnet att sova och vet ni vad han gjorde? Jo, han drack EN HEL flaska med välling!! Vi blev alldeles mållösa och vågade knappt röra en fena medans han åt för vi var rädda att vi skulle störa honom. Gud så bra, då vet vi att han inte kommer att matvägra när han ska sova borta för första ggn på juldagen! Nu tror jag nog att jag ska sluta att amma, han håller sig ändå inte mätt mer än en timme och han är ju så förtjust i maten. Blir nog bara nattmålen härdanefter!


Nu ska vi strax, eller jag, ska strax se greys anatomi och sedan en film om jag inte minns fel. Christians önskemål.



Go kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0