Birsta nästa

Christian var tyvärr tvungen att jobba idag, jag som hade tänkt att vi skulle spendera dagen tillsammans men jobbet går före såklart! Jag och Sigge tänker inte sitta hemma och deppa för det, nä vi ska göra lite nytta och handla klart den sista julklappen, har nån smågrej kvar oxå som ska inhandlas sen är det klart. Bolaget då, jag måste nog åka dit och hänga på låset imorgon för att slippa de långa köerna. Jag antar att det kommer att vara hysteriskt med folk där. Man kanske ska ta det nu när man ändå ska ut till Birsta, kanske mindre idag innan folk får lön.

Om ca en timme ska vi hämta Annie och Stina på BVC i skönsmon efter att dom har vägt och mätt lillfisen och innan det så borde Sigge få lunch. Han åt gröt vid 08 imorse och det blir så länge och vänta tills vi kommit ut till birsta, hittat nånstans att parkera och sedan leta upp ett ställe att äta på.


Idag hoppas jag att mitt telefonnummer kommer med posten. Det är så himla bökigt att ha in gamla mobil eftersom batteriet åker ut hela tiden (har tejpat fast det men det räcker inte), irriterande när folk ska ringa mig och när jag ska ringa ut (i-lands problem). Min nya mobbe är ju helt lovely, jag är superduper-nöjd! Ska visa lite filmer sen men nu måste jag nog göra klart innan vi ska åka. hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0