En dag på stan

Efter vi tagit sprutan imorse och väntat en timme på biverkningar (som inte blev några) så styrde vi kosan mot stan för att möta Annie och lillbäsen. Vi strosade runt, åt lunch och gick några ärenden innan vi for hem igen. Ingenting köpte jag men jag lade undan ett set till Sigge som jag tänkte att C kunde kolla på och om köpa hem om han gillade det. Det var finkläder till jul/nyår och det fanns inte många stl kvar, jättefint,, han kommer att bli såååå snygg!

Nu är sigge grinig, han vill ju som vanligt inte sova heller så nu sitter han på golvet och inspekterar lapparna på sin tomte. Tror att han kanske har lite ont i benet där dom stack honom för han är lite väl tjurig tycker jag... Hoppas det inte blir värre bara!

Jag är supertrött men det känns lite sent att vila nu, det är bättre att jag håller ut och somnar tidigt istället!



Nä jag ska väl se om Sigge vill sova nu och sedan fastställa dagens middag. Tror det får bli kycklingwok a la Christian, det är han som är duktig på den maträtten, mums! Jaja, måste kila, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0