i väntan på mat

jag är jättetrött men kan inte gå och lägga mig för vi sitter och väntar på dagens middag - Bite Line pizza! Vi har nu väntat i ca 1,5 timme och jag är nästan inte hungrig längre.... nästan....

Christian kom hem och sa att han inte hade ätiti nånting idag, INGENTING!! Jag hade aldrig klarat av att jobba två atrbetspass på en dag och inte äta, han är galen. I alla fall så kom jag på att jag inte heller har ätit nån middag idag, vi åt ju kina mat till lunch och det höll jag mig länge på... men nu är jag HUNGRIG så vi beställde en pizza. Nam Nam, synd att bite line ska ta 2 timmar på sig att komma hit med den bara...


Det blev inge birsta ikväll, jag gick bort till syrran istället så sigge fick "leka" med Love och jag fick lite sällskap, det är så himla tråkigt att vara ensam hemma! Sigge han har nyss somnat han, han har legat och vridit sig ett bra tag nu, sen 21 ungefär. Han måste vara övertrött på något vis.

Nä nu ska jag hålla utkik efter pizzabudet innan vi har hungrat ihjäl här hemma! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0