Nystädat

Här hemma skiner golven, sigge sover och julmusiken strömmar ur TVn! Japp, du läste rätt, vi har nämligen en så kallad "Christmas channel" som enbart spelar julmusik! Så nu sitter jag här och lyssnar på julsånger och mumsar choklad och njuter av "tystnaden". Faktiskt så längtar jag lite till min gullpojke vaknar så jag kan gosas lite med honom.

Tidiagre idag så har sigge och jag haft jagis med dammsugaren. Han tycker att den så SÅ spännande men samtidigt lite läskig.  Jag sög honom lite lätt på armen och då blev han som förstenad men visade ändå nån typ av blandad förtjusning. Jag gick först med dammsugaren och siggeplutten jagade snabbt efter i sin gåstol.

Nätterna har blivit bedrövliga igen. Han har lixom börjat vakna och vara pigg runt 01-tiden igen. Åh, jag orkar inte ens förklara allt fuffens han har för sig på nätterna men inte är det sova i alla fall! Jag hoppas verkligen att han ska sluta med dessa dumheter så att jag kan börja jobba nångång, vi måste verkligen sätta oss ner, jag och christian och planera framtiden nu... Är sugen att få in lite mer pengar på kontot än dem man får ut av FP.





Dags att kolla till lillräkan, en vecka kvar till julafton nu!

Våran glada tomteplutt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vilken söt liten tomtenisse :-)



Vad trevligt att ni vill käka med oss på lördag.

Ska vi säga vid fem tiden? Går det bra?

2008-12-17 @ 14:41:14
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0