Som vanligt igen

Nu har vi precis kommit hem, vi har varit och hämtat Sigge och ätit julmat hos Christians syster. Sigge hade varit jättesnäll och sovit nästan hela natten, han brydde sig inte ens när vi kom, jag som trodde att man skulle få ett glatt smile och en jättekram, inte då, han såg inte ens på mig, han hade full schå att hålla koll på sina kusiner och alla andra barn som brukar vara där och leka.

Igår hade vi jättekul, jag kan inte fatta att jag gjorde av med så mycket pengar bara... det är inte klokt var dyrt allt är, bara inträde kostar 200 spänn per ställe ju!
Vid halv tio for jag och mina kompisar ner på krogen och då var det fullsmockat redan, man kunde knappt röra sig där inne. När klockan var runt halv 2 så kände jag mig less och hade råkat tappa bort mina kompisar i folkvimlet och batteriet på min telefon hade dött, då tog jag en taxi hem till Christian och hans kompis eftersom dom hade varit hemma hos oss och bastat och spelat tv-spel men när jag kom hem så var ingen hemma! Då vart jag ännu mer less så jag ringde C från andra telefonen och då visade det sig att dom hade gått ner på krogen för att möta mig. Då var det bara att hoppa in i en taxi igen och åka tillbaks. Jag kände att jag inte ville missa chansen att gå ut med christian eftersom det var läääängesen vi gjorde något bara han och jag (ångrade mig idag att jag inte gick och lader mig istäkllet ;-)  ).
När stället stängde runt 03 så tog vi en taxi och for bort till MAX, köpte burgare och for hem och åt. C somnade efter 2 tuggor men jag och hans kompis höll oss vakna ett tag till.

Sen vi kommit hem ikväll har Sigge både hunnit kissa ner sig själv och sina kläder, badat OCH vält granen (så imorgon åker den ut), nu ska han käka sin välling för att förhoppningsvis snart somna. Tyvärr sov han i bilen på väg hem så han är nog pigg ett par timmar till. Vi glömde oxå Sigges täcke, kudde och madrass hos sigges faster så inatt får han sova i vår säng.







Nä nu ska jag se på körslaget, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Emma

Var ju kul att se dig en sväng på oscar! :) Vi var där redan strax före 21 och då var det också mycket folk! Så det var väl tur man kom då och inte sent för då hade man väl inte kommit in

2008-12-27 @ 19:54:38
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0