Störande grannar!

Jag är SÅÅÅÅ irriterad nu, det här är 3e dagen i rad som grannen 2 våningar ovanför har fest!! Det hörs hur väl som helst ner till oss och det bara dånar i trapphuset, GRRR jag är skittrött men kan nu inte sova pga att dom skriker och spelar musik uppe hos dern nyinflyttade killen och det låter som värst i sovrummet. Vad ska man göra?! Jag VÄGRAR gå dit och säga till själv så nu har jag letat bland alla våra HSB-papper och i trapphuset efter ett nr till en störningsjour eller nåt som man kan ringa till men dom nämner inte ett endaste litet ord i alla dessa papper om störande grannar som festar, bara om djur som skäller eller luktar illa....?
Inte nog med det, dom står och kedjeröker här utanför och kastar ALLA fimparna nedanför oss...!

Kalla mig surkärring men imorgon så tänker i alla fall jag sätta upp en lapp här nere, vi har ju faktiskt ett barn som sover och är själv jävligt trötta! Åh, nu ska jag försöka sova men ska dom hålla på till 05 inatt igen så får jag väl ringa polisen då, jäkla puckon som jobbar på HSB som inte kan ha telenr till folk, GRR!

Kommentarer
Postat av: Emma

Irriterande. Nog för att folk måste få ha fest ibland... men kanske inte röjfest flera dagar i rad och ända till morgonen. Brukar ju stå nummer till störningsjour/securitas i trapphuset om man skall ringa!



Men vill man hålla sig väl kanske man bör säga till själv först så slipper man sura miner sen

2008-12-28 @ 00:03:50
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Systeryster och Chrille

Det finns säkert något nummer till en störningsjour. Kika upp det imorgon samt ring och berätta vilken idiot till granne ni har. Eller det bästa är ju att gå upp och säga till, men jag förstår om du inte orkar/törs/vill.



Man brukar ju få hålla på att spela hög musik till 22 men efter det ska det vara tyst/lågt.



Klaga på!



Nu ska vi sussa!



Natti natti

2008-12-28 @ 00:16:47
URL: http://mrsmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0