Uppesittarkväll

Ikväll har vi haft uppesittarkväll och Sigge han har hakat på han med för han har minsann fortfarande inte somnat. Han tjurar på som vanligt... Han är sååå trött för ögonen är alldeles röda och blanka men så fort han är på väg att somna så måste han snabbt kolla så att vi är kvar eller kolla extra på nåt annat som är intressant. Han är verkligen i upptäckaråldern, fast det är väl alla spädisar? Han har varit så lätt att få att sova de senaste veckorna när jag har gungat honom lite i min famn och sedan lagt ner honom precis när han är på väg att somna, men ikväll funkar inget.

Imorgon får vi nog lov att sänka sängen för han har blivit så påhittig på senaste tiden och höll på att dra sig i spjälorna nu ikväll, tänk var hemskt om han skulle ramla över....

Ikväll har vi i alla fall varit ute och ätit mat hos mamma och pappa, fikat och  druckit irish coffe men både jag och C tackade nej... eller jag ville först ha en men så fort jag kände wishey-smaken så gav jag bort den, uscha... inte så gott som jag minns.


Jaha imorgon är det julafton, mycket mys med klappar och god mat. Klappar ja, det påminde mig om att jag måste slå in de jag handlade idag. Go kväll!


Sitter den verkligen fast??



Den här bilden är gjord i mobilen...



Orginalet




Gullefjun


i bilen


Nu ska jag titta till vår tjuriga son....



PS, pizzan kom 23.30 igår, jag hade gått och lagt mig och C var precis på väg ut för att åka och handla något....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0