aj aj aj

Jag är så less idag, ingenting känns speciellt roligt. Jag har sjukt ont i ryggen, även att smärtan har nu krupit ner i skinkorna och längre upp i ryggen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, 2 dagar till doktorn sen måste jag snabbt till en sjukgymnast. Men hur ska jag kunna jobba? Hade tänkt att jag kanske kunde jobba 2-3 timmar om dagen i alla fall men det här verkar ju bara bli värre och jag får panik när jag tänker på att jag kanske inte ens klarar av dom få timmarna.

Jag har varit på vattengymnastik imorse och svängde sedan förbi mediamarkt för att hämta upp en lånedator som jag blivit lovad men när jag kommer dit så har dom givetvis inte gjort klar en dator åt mig, utan dom måste  visst göra en uppdatering på den datorn oxå! Herregud! jag sa ju i fredags att jag kommer på måndag kl 12, varför kunde dom då inte gjort klar en dator åt mig så jag slapp vänta?! Detta skulle nu ta 1-2 timmar och jag som skulle äta lunch med mamma på ikea sa att de kunde ringa när det var klart. Nu har jag ätit lunch, fördrivit tiden lite på ikea hunnit åkt hem och sovit en timme ch nu är kl 16.00, ingen har ringt än!!! ALDRIG MER ska jag köpa något mer på mediamarkt. Jag hoppas min dator går sönder igen så jag kan kasta den på deras personal och säga: pengarna tillbaks, tack! Denna smärta förvandlar mig till ett monster och dom får verkligen passa sig för att strula till det när jag kommer för 8e gången ikväll/imorgon beroende på när de behagar ringa.
 
Nu när jag vaknade var jag så stel i ryggen så nu ska jag göra några stretchövningar  sedan när christian kommer hem så ska vi väl börja med dagens middag som blir kåldolmar med potatis. Ikväll har jag ingen aning, jag ska nog bara vila, vilket mitt roliga liv består mest av nu. Vila och sömn.... Ja ja, det kommer väl ett slut på detta oxå får vi hoppas.
Trevlig måndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0