äntligen fredag!

Fredagen är nu kommen och idag har jag haft städdag. C lovade att han skulle dammsuga och torka när han kom hem från hassela men jag hade inget att göra så jag storstädade. Det blir skitigt här fort tycker jag. Men nu är det skinande rent och det är då jag trivs som allra bäst. Vart helt slut så nu tänkte jag käka korv med bröd och sedan lägga mig för att vila en stund innan jobbet.

Jag vaknade kl 8 imorse när christians kompis kom för att hämta honom, jag försökte somna om men bebisen i magen har levt om hela natten så det känns som om jag har halvsovit bara. Men jag känner mig mycket piggare nu för tiden, kan bero på det extra järnet jag äter eller solen som skiner lite då och då =)

Nä nu ska jag läsa i min bebisbok som jag fyndade. Adjö för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0