fotbollsproffs?

Christian är ju en väldig sportnörd och har redan börjat planera att vår son kommer att älska sport precis som lika mycket som han gör. På en middag hos mina föräldrar så löd följande konversation:

Ch: Han kanske blir fotbollsproffs! BLA bla bla
Pappa: Friidrott är bäst (gammal friidrottstränare)

Alla babblar på om vilken stjärna det kan bli, man blir ju verkligen urless på alla spekulatoner.

Jag: Han kanske gillar att dansa ballett eller så kanske det blir en bög oxå! Låt han bli vad han vill.
Mamma: Precis, hihi.
Pappa: höhö, ja men då kan han ju bli frisör!

Och alla dessa spekulationer och namnrim. Vi beslutade oss för att hålla namnfrågan hemlig så vi kan bestämma i lugn och ro vad han ska heta. Vi kommer nog inte ens att bestämma ett namn utan ha flera till godo när han föds. Man vill ju se att namnet passar till oxå.



Idag är det i alla fall lördag men jag har stängningsvecka. Det betyder mysig hemmakväll (är inte varje kväll det?) för mig..
Nej, dags att åka till jobbet och sälja lite kläder.

trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0