fredag kväll

vad ska man hitta på ikväll då? Jag är hur pigg som helst men har galet ont i ryggen efter jobbet idag. Har lyft och grejjat massor fast jag inte ska. Men det är ju mitt jobb, då kan jag ju inte göra nånting lixom. Känns jättetråkigt att bara stå där när det finns 100 saker att göra. 3 timmar, man hinner ju ingenting. Undra om min HP går igenom, skulle vara intressant att veta, men det kommer ju att ta sin tid. Får säkert veta det i april.

Nu sitter jag och funderar på dagens middag. Vi åt världens godaste köttfärslimpa hos christians mamma idag. Hon kan verkligen laga mat den kvinnan. Jag har tjatat om köttfärslimpa länge nu, gissa om jag vart glad när det var det som stod på bordet. MUMS!
Åt en macka innan jobbet för att jag inte skulle bli hungrig och nu är jag fortfarande mätt. Jag har blivit lite hungrigare om dagarna nu men jag får inte ner så stor portion så det bir flera små mål istället. Vägde mig imorse och jag har nu gått upp 3 kilo. Jag glömmer lixom bort att jag har mage nu för tiden, för jeansen jag provade igår var för små (mammajeans). Provade en M för dom är ju stora i stl men tyvärr satt dom som ett smäck så jag behöver en stl L. Höfterna å baken har lixom växt på nåtkonstigt vis ;-P Ska titta på stan imorgon.

Även att en kvinna på jobbet idag anmärkte att jag hade en sån fin topp på mig. Javisst är den, den finns där borta och även i brunt säger jag å försöker mig på mersälj.
Å jag som trodde det var en mammatopp, svarar hon.
Hihi äntligen syns det för personer ovetande om mitt tillstånd (hade en stor tunica på mig) tänker jag å blir glad för första ggn nån påpekar att man har mage. Haha, vad det är konstigt. Snart vill man ju veeerkligen inte att nån ska anmärka på den...hrm till sommaren alltså när hårda bebismagen förvandlas till bulldeg, jaa den tiden, den sorgen.

Nä nu ska jag prata ihop mig med C och se om vi ska hitta på något ikväll. jag har långtråkigt.
Festa för mig med ni som ska på galaj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0