fynd från the 80is

Ikväll har jag blivit uppvaktad med choklad och massa pussar och mys. Jag tänkte vad är det frågan om men C är heelt överlycklig över att han fick se sin fotboll ikväll. Vi måste verkligen skaffa sladd till andra tvn så man kan se vad man vill men nu har jag ju datorn att sysselsätta mig med, annars så hatar jag att kolla på utlänsk fotboll. Nej jag hatar all fotboll. Men jag får väl göra undantag ibland, jag har ju mina tvkvällar på tisdagar jag =)

nu tänkte jag bjuda på lite bilder från fynden på vinden. Alltså detta är kläder som min bror har haft. Kul att titta på så får vi se sen om det går att använda. Det är ju blandade storlekar oxå så det dröjer innan de passar. Kolla in de pluttiga lovikavantarna. Med lite tvätt och noppmaskin blir de som nya =)




Vi hittade en del roliga kläder oxå och när man föreställde sig bilden i huvudet på brorsan lulla omkring i dessa plagg så fick man sig ett gott skratt. Enjoy!




Varning för ett gott skratt! =P

   
haha, kolla in "trumpet"benen

Sedan fanns det ursöta små klänningar efter mig å syrran men de får vi glatt vänta på. För vem vet när en tjejspermie bahagar fastna?


tack för ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0