God kväll

Nu såhär på kvällskvisten så mår jag lite bättre. Det är ju snoret som tar kol på en. Man blir ju helt slut i huvudet över att snyta sig var tionde minut. Halsontet är borta så nu hoppas jag att det går över imorgon =) Helt plötsligt har jag blivit sugen på surt och kalla vattniga saker igen. Det kanske saknas C-vitamin nu när man är förkyld. För när jag kom hem från affären så hade jag köpt:

*massa appelsiner
*melon
*advokado
*en zingodricka
*grape

konstigt att kroppen lixom berättar vad som saknas.


Imorgon ska jag å darlig till försäkringskassan på möte. det kanske jag redan har skrivit men då får ni veta det igen ;-) Jag ska ta med mig mina papper och fråga om det dyker upp något vi undrar över. Detta med föräldrapenning är ju verkligen en djungel, det finns massor med om och men. Förhoppningsvis så ska det klarna lite imorgon.

Lilla pyret inom mig är inte så litet längre, jag läste nånstans att fötterna mäter nu 5 cm! Det är därför det gör så ont när det sparkas på samma ställe hela tiden. Men det är bara att vänja sig för han lär ju inte bli mindre där inne. Tittar man på magen så ser man hela tiden att det rör sig. Häftigt! Undra när dom brukar lägga sig till rätta för jag tycker att jag känner sparkarna uppe under revbenen mest hela tiden så han kanske redan ligger där ha ska? Jag ska fråga barnmorskan nästa fredag.

På onsdag är det dags för brorsan och carro att gå på UL. Ska bli så spännande att få reda på vad det blir! Tänk om det skulle bli 3 pojkar i samma ålder. Hoppas den lille vill visa upp sig bara =) Själv är jag väldigt sugen att gå på ett 4D UL nere i sthlm. Men jag vet inte om det är försent. Tror man skulle vara i vecka 25. Hmm, får se....Men det skulle va skoj att se den lille igen. Fast å andra sidan är det bara 3 mån kvar tills vi får träffas live =)

Nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan för att myspysa lite med C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0