God morgon

Jag har nyss vaknat jag, somnade igår runt 23 och har nu sovit till kl 10, alltså 11 timmar! I och för sig så var jag upp kl 8 då hunden väckte oss för hon var nödig men det var bara en liten promenad så hon fick göra sina behov. Efter det så somnade jag gott igen. Hade inte C klivit upp så hade jag nog sovit än. Jag har haft jättebesvärligt inatt med ryggen och fick gå upp vid halv fyra inatt och sätta mig en stund. Det är tur att jag inte skulle jobba för då hade jag blivit så stressad av situationen att jag inte kunde somna av det heller.

I alla fall så är vädret toppen idag. Jag har lust att gå ut en sväng i solen men det värker så det blir nog bara en kortis. Tänkte kaske åka ut en sväng till Lina för att fördriva tiden. När man inte jobbar så blir man så rastlös, jag skulle aldrig klara av att vara arbetslös. Eller inte vet jag, man vänjer sig väl...

Igår firade vi hjärtedagen med en god middag hemma. Det blev smördegsinbakade kycklingfileer med fetaost, råstekt potatis och bearnésås. Till efterrätt tänkte jag baka brownies som blev heelt misslyckade. Tror min form var för liten så det som skulle växa på bredden vart lixom på höjden och då vart kakan inte färdig i mitten utan det vart bara massa chokladklet. Den smakade iofs gott men det var tråkigt att det vart som kladdkaka istället.

Min dator som jag hämtade för några dagar sedan håller nu på att slå av sig igen. Så mitt mission idag är att få lämna tillbaks den plus att få alla pengarna tillbaka. Om dom inte ger mig en likvärdig dator då förstås. Mitt enda krav var att kunna surfa men jag vill helst slippa att starta om datorn 10 grr under en kväll för då kan jag lika gärna använda vår stationära dator. Nä, tillbaks ska den.

Nu ska jag klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0