lördag igen

Igår var jag som sagt in med min dator igen. Killen i disken gjorde en uppdatering i den och ville sedan skicka iväg den. Jag sa att jag ville inte vara utan dator i 4 veckor igen för då vill jag inte ha kvar den men han sa att han kanske kunde fixa en lånedator till mig på måndag, gör han det så är det okej, men är min dator  knäpp och slår av sig när jag får tillbaks den då vill jag inte ha den.

Igår efter mediamarkt så var jag ut till min kompis ina i Timrå. Vi fikade och surrade och sedan kom Lina på att vi skulle baka pizza, så det vart hemmagjort pizza till middag vilket var jättegott. Runt 8 styrde jag min kos mot kovland för att hämta upp hunden och sedan hämta mamma på tåget. Hon var hungrig och vi bestämde oss för att bota hungern i mcdonalds drivein. Jag som var propmätt köpte ett mål till christian istället.

Idag ska jag nog inte göra spec mycket, vila bara. Ikväll åker vi kanske till annie och ante och ser på melodifestivalen. Nu ska jag krypa ner i sängen igen och läsa klart min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0