ny leksak

idag har christian hämtat ut vår nya hemtelefon, sin nya leksak, som han beställde för nån dag sen. Den heter bla bla nånting och kommer från net on net. Det finns massa roliga ringsignaler, det går och skicka sms m.m. Jag vet faktiskt inte allt för jag har inte provat den än. Christian leker med den för fullt.

Annars så har jag efter att hamnat i chokladbollsträsket testat alla möjliga olika recept och har idag hittat det ultimata receptet! Wow, detta vad det godaste jag har ätit! Man byter ut vanligt socker mot florsocker och så har i mer kaffe och kakao. Cristian säger att det "går säkert att göra det ännu godare" vilket jag vägrar att tro på. Nu måste jag återta skålen som han har tjuvat från mig. Självklart måste ju han få smaka han med... men bara lite =P


Jag har nu i 2 timmars tid försökt att få ett litet filmklipp på min guppande mage men tyvärr vill vår son ej ställa upp på bild när jag väl fått igång kameran. Men jag ska nog lyckas nångång och då ska ni få bildbevis.

Nä nu måste jag återgå till min supermega goda chokladbollssmet innan C äter upp allt. Tack för mig och ha en tevlig kväll.



Doro TH50såhär ser telen ut, ring om du vill men då får du först fråga efter nummret =D

Kommentarer
Postat av: mamma

Ät inte så mycket att du blir en chokladboll.puss, mamma.

2008-02-07 @ 11:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0