söndag 3/2

Igår var jag på bio med Hanna Z, vi såg Försoning. Den var faktiskt jättebra men inte värd 5plus som den fått i alla tidningar. För lite kärlek och för mycket krig... åsså vill man ju att slutet ska vara lyckligt och det var det ju inte.
Innan bion så bjöd hanna mig på tacos hemma hos henne vilket var jättegott =)
Efter bion for jag hem till C som vart överlycklig när jag berättade att jag skulle på bio för då kunde han se sin fotboll. Vi såg ett serie-avsnitt sen somnade jag....

Eftersom jag har fått bättre matlust nu så har även chokladsuget infunnit sig igen. Igår när jag jobbade så tänkte jag vara onyttig och köpa en påse godis på jamjam för jag var såå sugen. När jag kom ner till butiken så såg jag givetvis hyllan med den fina chokladen där hektopriset är 24,95 kr. Jag tänkte att jag skulle unna mig och bara ta några så det gör ju inget att det är så dyrt. Jag plockade några stycken, de är ju så stora så jag tog ca 1-2 av varje (ca 10 sorter) och gick sedan för att betala. Jag fick en chock när jag såg att mitt godis vart 76kr!!! VA?! sa jag och bad killen i disken väga påsen igen för det unde ju inte vara sant. Nästan en hundring för några ynka godisar! Jag hade ju bara med mig en 50-lapp ner så jag sa åt honom att jag var tvungen att springa upp och hämta mer pengar. Jaha, du jobbar i huset, då får man ju 10% oxå sa han och log, han såg nog min chockade min.
Jag sprang upp och hämtade kortet och betalade min godispåse för 70 kr.
-Ät nu detta med behag, sa min kollega när jag berättade om min affär.
Haha, och det har jag minsann gjort =)


Nu är det dags för mig att jobba, tråkigt för det är strålande sol ute och det hade varit mysigt med en promenad. Synd bara att det är så kallt.
tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0