tomtegröt å schlager

dagens middag blidde tomtegröt. Jag och kristina är så lat att vi orkar inte slänga ihop en middag så jag äter hemma nu så kan vi äta godsaker hos henne istället =P tror det får bli fruktsallad med glass, hon hade ju chirra hemma så det räcker fullt ut.
Undra vad det är för skitlåtar med ikväll då? Jag tycker att slagern är ju inte vad den brukar vara. Det var ju roligare förr i tiden då låttexterna innehöll gyllene skor och stormvindar.

Idag har jag köpt 2 par mammabyxor. Det är 2 likadana för jag kunde inte bestämma mig för vilken storlek jag skulle ha. Tror den större storleken är på tok för stor nu men jag ska ju växa så det kan ju vara bra att ha lite svängrum att göra det i. Växa alltså =) Ska prova sen och lämna ttillbaks det andra paret. Lindex har de bästa mammabrallorna! De är både sköna och hyffsat snygga, (om det nu finns snygga mammabyxor).
Sen så köpte jag den fetade bodybutter jag kunde hitta. Jag är så sjukt torr så jag nästan flagar. Men nu ska jag skrubba mig massor och sen smörja in mig med den. Hoppas den inte luktar för starkt bara men jag bad om en som doftade lite. Näsan är ju alldeles för känslig nu för tiden och det skulle vara hemskt om jag inte kunde använda den bara för att den luktar starkt. Igår sprutade jag på mig min  DKNY parfym och fy vad jag stank. Haha, jag fick gå ut och "vädra" mig själv så jag inte skulle spy. Nä, det misstaget gör jag inte om. Har man sånt här luktsinne när ungen kommit ut oxå? Hoppas inte. Hur ska det då gå med högen i blöjan?

Nä nu ska jag ta och åka. Ska ju byta bil i kovland oxå. tack för idag

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det konstigt hur kroppen förändras? Jag har också problem med vissa dofter. Speciellt mina egna parfymer. Blir jätte äcklad av dem, haha.

Vad skönt att du hittat nga bra mammabyxor. Själv har jag snart vuxit ur mina. Men jag orkar inte handla nya nu, så jag går omkring i mjukisbyxor hela dagarna. Inte speciellt fint, men mkt skönt, haha

2008-02-24 @ 10:48:14
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0