trötter

jag vaknade kl 13 idag. Det kändes väldig skönt att sova ut idag. Vaknade fört runt nio då jag ringde till sjukhuset och sa att jag var förkyld och kunde inte komma. Sedan mättade jag magen med gröt och somnade sedan om. Det är så skönt att lägga sig igen efter att man varit upp.

Strax ska jag åka och lämna tillbaks mamma och pappas bil på mammas jobb innan jag själv ska iväg att jobba. Imorgon är jag ledig så jag hoppas att jag blir piggare då. Då ska vi på försäkringskassan och lyssna om FP. Jag fick papper från FK idag men det stod inget om att min HP hade gått igenom, bara att jag skulle fylla i årsinkomst m.m.

Nä nu ska jag vila i soffan innan det är dags att ge sig av. krya på mig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du mår bättre när du läser detta.Imorgon jobbar jag till halvtolv, vi kanske syns på eftermiddagen.Kram Mamma....

2008-02-25 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0