vilka fynd!

Idag har jag minsann varit på bokrea! Där fyndade jag en jättebra pekbok med stora bilder för 29 kr, en ljudbok för 39 kr och en jättebra bebisbok (graviditet, förlossning, efter födseln och fram till barnet är några år) för 99 kr. Ord. priset på den var 460 kr! Sen så vart det den nya Stora kokboken till mamma som oxå kostade 99 (Ord pris 360). Vilka fynd! Jag går sällan och köper böcker för jag vet inte vad som är bra men det här kommer jag ju att få användning för =)

Efter bokrean var vi på möte på FK och jag måste säga att allt det där hade jag redan läst om på deras hemsida så det var inget nytt. Jag tror nog att jag har förstått det mesta och självklart blir det frågor eftersom men då får man fråga. Jag har lusläst allt om det där bara för jag har ansökt om HP och man vill ju ha rätt ersättning. Men det var ju bra för christian att få höra. Jag har redan ett bank id så nu är det bara att prova på.

Nu är det dags för hamburgare som är dagens middag. sen blir det tv för hela slanten, tisdag=tvkväll

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0