4 laptop-lösa veckor

Det är ju verkligen skittråkiga dagar nu när det är mitt emellan vintern och våren. Det är mörkt när man vaknar, man ligger så länge som möjligt bara för att det är så trist att kliva upp och möta den tråkiga vardagen´, man går till jobbet och sen när man kommer hem är det becksvart igen.Detta mörker gör mig jättetrött.... Men i helgen är jag ledig och då ska jag passa på att vara ute mitt på dagen så man får lite solljus. Kan det inte bara bli massa sol så jag kan sola mig lite, jag ser verkligen ut som ett lik =( Tyvärr avråder barnmorskan solarium under grav för att man kan få pigmentförändringar och då kan jag hellre vänta tills ungen har ploppat ut. Det kommer ju strax en vår *jippi*

Idag har jag jobbat och på jobbet är det dölungt. Januari är ju en månad då folk inte har pengar så därav inga kunder för oss. Sakta men säkert börjar sortimentet att bytas ut från stickade tröjor till tunna tunicor, som jag längtar efter dem bara för att äntligen kunna börja använda leggings igen. Har sett massa fint som kommer in i feb så det är bara att hålla ut!

Christian gick iväg för att köpa cigg (jo, han håller på att sluta) och jag började med maten. det blir korv och pommes idag för jag orkar inte göra nåt avancerat men det är ju gott =)

Det blir lite mindre bloggande nu ett tag framöver nu när min dator är på lagning, och om si sådär 4 veckor när den kommer tillbaks så är jag väl stor som ett hus så då blir det mer bilder, ska fösöka lägga in nu med bara jag orkar =P Nä dags att vila benen. tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0