bord för 12

Igår var avskedsfest för oss vero modare. Vi ska ju efter 30 år få nya ägare så det var med vemod vår chef tackade för sig och ville gå vidare. De nya ägarna får vi om ca 2 veckor och det är nog fortfarande lite hemligt så jag ska inte avslöja det här, i alla fall inte än. Men det blir spännande!
Nathalie från Birsta ska oxå sluta för att flytta hem till luleå och plugga. Hon har fått tjänstledigt så hon kommer kanske tillbaka. Men i alla fall så bokade vi bord på jops för att äta gott och prata gamla minnen en sista gång. Vi kom dit sju och vi gick sist därifrån så det blev mångaroliga  timmar. Riktigt trevligt. =)

Efter middagen bestämde sig en delav oss för att gå ut och en del för att åka hem. Som den gamla krogråtta jag är, så bestämde jag mig för  göra ett nytt försök att gå ut så jag följde med hem till hanna på förfest men klockan vart så jättemycket innan vi gick ner så jag ångrade mig och åkte hem. Klockan ett är  ju redan den värsta fyllan på krogen så då sket jag i det....

Idag söndag tänkte vi åka ut till birsta för att shoppa lite. Vi är även bjuden hem till christians mamma på paj så vi svänger förbi där sen på vägen hem. Vädret ser milt ut så det vore kanske fnt med en promenad dit bort..

Igår vaknade jag med det fetaste munsår jag någonsin skådat under mina 24 år. Herregud! Det bara bränner och svider heela tiden. det är tur att det finns bra salvor som lindrar besvären och gör att det läker på några dagar. Men detta megamunsår kommer väl stanna hela veckan kan jag tro. =(

med detta säger jag hejdå för idag och avslutar med lite bilder från igår.



image9


image8

sita kvällen med gänget

image12
mycket god mat

image6

förfest hos hanna

image11
jag drack alkoholfri öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0