pizzatime!

Nu på kvällskvisten så fick jag lite ensamtid och passade därför på att käka pizza. Det är ju så tråkigt att laga mat själv, christian är på alnö hos en kompis och kommer inte hem förrän ikväll. Matlusten är mycket bättre och jag har snart gått upp ett kilo. Jag som trodde jag skulle vara ett berg vid det här läget men jag har haft tur som sluppit bli så tung för fort, för tyngre lär jag bli, mcket oxå. Man borde iaf gå upp minst 15 kilo, det brukar de flesta göra... Vi får se.Ska försöka att inte vräka i mig allt för mycket onyttigt och promenera mera. Har jag en pösig tröja så syns det knappt, folk tcker det är jättekonstigt att jag är så liten vid vecka 23.... Men jag är stolt över den lilla kulan. Skönt för ryggen oxå.

Jag har fått konstiga utslag på benen som verkar komma i omgångar. Det kliar och kliar och tillslut har jag kliat så mycket att det blöder. Jag måste fråga barnmorskan den 8e om hon vet vad det an bero på. Jag har nämligen hört talas om graviditetsklåda. kanske är det nåt sånt. Väldigt jobbigt, spec på nätterna.

Jag har börjat se den nya serien på 5an som heter gossip girl, tror den kan vara rätt kul. Vi får se hur det artar sig. Nu är det dags att slappa, snart kommer C hem oxå. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0