en ny datorsladd

äntligen har vi hittat en tillhörande sladd till den bärbara datorn, nu kanske jag orkar blogga lite mera =)

Häromdagen var vi på BVC där Sigge fick gå på sitt  första daoktorbesök. De gjorde samma koll som de gjort flera ggr på BB vilket jag inte förstår, för de känner ju efter så att kulorna har vandrat ner i pungen och det hade de ju gjort nr han föddes, varför kollar de då det igen? Precis som om pungkulorna skulle vandra upp i ljumskarna igen... knäppt.. Annars så såg allt bara bra ut, han hade även fina reflexer. Lillplutten är inte så liten längre, vid denna vägning så vägde han 4950 och var 56 cm lång, alltså snart 5 kg! My god, vad han växer...

Sigge är så grinig nu så jag ska gosa lite med honom och se om det blir bättre. Ska försöka lägga in lite bilder senare ikväll oxå! Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Jenny Stensli

Hej! Har följt din blogg ett tag, vet inte hur jag hittade hit. Grattis i alla fall till sonen. Själv har jag två killar, en på snart 3 och en på 1 1/2 år. Dom känner på killarnas pung många gånger. Den kan nämligen vandra ner närsomhelst. Det är därför de har så många koller...kram Jenny

2008-06-26 @ 21:11:39
URL: http://jello-stensli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0