ensamtid

Helt otroligt! Siggeplutt somnade kl 21 ikväll, 2 timmar tidigare än vanligt, gud så skönt! Vi har nu suttit och väntat på att han ska ropa att han är vaken men inte då, han sover än. En hel kväll för oss själva, det var ett bra tag sedan. Även att jag är pigg för en gångs skull tack vara ett jag fick sova ut imorse då christian var snäll och tog med sig sigge ut i vardagsrummet så jag fick sova färdigt. Det gör mycket de sista  timmarna och så pigg som jag varit idag har jag nog inte varit sen tiden innan sigge.

Idag har lilla familjen varit och besökt Sigges farmor. Där bjöds det på smarrig prinsesstårta, just vad jag längtat efter. Jag är absolut inget fan av tårtor eller grädde heller för den delen men just nu när jag varit gravid så har jag varit sugen på prinsesstårta och är det än idag, konstigt, jaja gott var det i alla fall =)

Efter besöket så var vi upp på sjukhuset för att fota oss så om 2 veckor så borde vi vara med i tidningen. Vi ville även ha en mer genomarbetad fotografering av bara sigge så det fick det bli. Plutten var snäll till en början men övergick sedan till en grinpick då han var nyvaken. Vi tog en amningspaus och fotografen tjoade och tjimmade om allt möjligt pinsamt så det var en stor lättnad när sigge väl blivit lugn igen och vi kunde fota färdigt. Vi sa tack och hej och skyndade därifrån. Väl ute så började sigge tjura igen. Han har fått ett sånt humör den lille killen...undra vem han fått det ifrån...


Nu har jag suttit och fipplat med en liten film på sigge när han leker i babygymet men tyvärr fick jag aldrig till det. Nu har jag hunnit blivit trött så jag ska göra ett nytt försök imorgon. Dags att krypa ner i sängen, lillen vaknar väl snart och vill ha mat, han har sovit i 3 timmar nu.

natti natti!

Kommentarer
Postat av: Emma

Får spana på ST.nu om ett par veckor då efter bilden :D

2008-06-27 @ 10:03:58
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0