grillpartaj

idag ska vi iväg och grilla på alnö. jättetråkigt att vädret ät mulet då det var så fint igår. typiskt, man väljer alltid fel dag. jag har nyss klivit upp med christian å sigge har vait vaken sen åtta. inatt gick det då väldigt smidigt att få lillen att somna om efter maten men när klocka har blivit sex då vill han inte ligga i sin egen säng längre utan ligga och tjusas hos mamma och pappa och det går ju bra när det bara gäller nå timme.

Igår var jag, annie och andreas plus benny och åt biteline buffe. Sigge var snäll och sov i vagnen så att jag kunde äta klart och precis när sista tuggan var tagen så vaknade han och började tjura. Då var det bara att tacka och fara hem.

Nu ropar sigge från gymet att han vill upp så jag ska hämta honom. hej svej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0