besök

jippi, jag ska få besök! Jag som hade sååå tråkigt medans jag tvättade (christian har match) så jag bestämde mig för att baka en kladdig kladdkaka och vem ringer inte då om inte min kompis hanna? =) Hon frågar om jag vill ha besök och givetvis svarar jag ja! det är klart jag vill. Med sig tar hon maria från mitt jobb, hon har ju inte hunnit sett hur jag bor och hanna vill nog klappa magen, för den har inte hon sett på länge =P

Nu vart det bråttom, jag måste klä på mig, sminka mig, bädda sängen, hålla koll på kakan i ungnen och äta lunch, plus att jag har ju tvätten oxå! Men kvick som jag är så ska nog detta klaras av oxå.

Nu ska jag ta och äta mina nudlar och sen hämta tvätten. Adjö för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0