Bite line besök

Då var det färdighandlat! Shampo å balsam plus lite annat smått å gått som behövdes hemma har vi varit och handlat på ica maxi. Där gjorde vi även ett donut-klipp, man kunde alltså köpa 10 donuts för 20 kr, ett erbjudande jag å mina gravidbegär er kunde tacka nej till. Gud så gott.
Vi var även in på Birsta City en sväng och köpte en klänning åt syster, där stötte vi på mina föräldrar så då bjöd vi hem då på lite kaffe å donuts ( jag kan ju inte vräka i mig alla själv heller ;-) )

Ikväll ska jag å tjejerna från jobbet på Bite Line (igen, jag vet) för att fira Janina som fyllde år förra veckan. Imorgon blir det schlagerfest hos jenny från jobbet som jag tyvärr måste tacka nej till. Tyvärr så orkar jag inte med några festligheter för tillfället och lär inte göra det på ett tag framöver. Tråkigt, men det kommer en tid då man har lust med det oxå. Jag tror att det är så att när man är gravid så är det en enda lång förberedelse för det nya livet som komma skall, att man bryr sig inte riktigt om alla fester runt omkring. Jag trodde det skulle vara en jobbig del att missa det sociala livet med alla partyn men det har verkligen varit tvärtom. Man får så mycket annat för sig som känns roligare att ödsla energi på.

Nu kommer mamma å pappa. trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: janne :D

Tack för presenten den va ju perfekt ;) synd att du inte orkar följa med ikväll.. men när du snart har kläckt ut lill killen så är det party hard som gäller igen haha :D

2008-03-15 @ 08:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0