Inget nytt.

Nää här hos oss händer det inte mycket, det är därför jag inte skrivit ngt på ett tag. Jag har lixom blivit lat. men jag skyller allt på vädret för man blir ju hur orkeslös som helst ju. Nu vill vi ha soooool så det kan torka upp lite. Skulle gatorna bli torra så kan jag ju cykla till jobbet, skulle vara perfekt.

Imorgon går jag in i vecka 30 förstår ni och den sista biten kvar, den tyngsta oxå med andra ord. Bebben fortsätter att envist sparka på högra sidan upp mot bröstet hela tiden och nu känner jag det alldeles under revbenen. Enbart på samma ställe. Känns som om jag har ett blåmärke på insidan. Ibland gör det riktigt ont, dom är starka de små liven. Därför så tror jag att han ligger neråt nu men att han kanske inte stabiliserat sig utan bara att han ligger så ändå.Det kan ju vara så har jag hört, att dom vänder sig neråt men sjunker ner runt v 32. Jag känner lixom ett tryck neråt och sprattel uppåt så det är den enda förklaringen tänkte jag.

Jag har så tråkigt så ett tag övervägde jag att montera ihop spjälsängen men hejdade mig i sista stund då jag kom på att den ju bara att sammla damm då. Vi har ju inte köpt någon madrass än heller så nä jag får nog vänta med det. Åååh, vad ska man hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0